• All new members please introduce your self here and welcome to the board:
    http://www.professionalmuscle.com/forums/showthread.php?t=259
Buy Needles And Syringes With No Prescription
M4B Store Banner
intex
Riptropin Store banner
Generation X Bodybuilding Forum
Buy Needles And Syringes With No Prescription
Buy Needles And Syringes With No Prescription
Mysupps Store Banner
IP Gear Store Banner
PM-Ace-Labs
Ganabol Store Banner
Spend $100 and get bonus needles free at sterile syringes
Professional Muscle Store open now
sunrise2
PHARMAHGH1
kinglab
ganabol2
Professional Muscle Store open now
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
azteca
granabolic1
napsgear-210x65
advertise1
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
advertise1
UGFREAK-banner-PM
tjk
yms-GIF-210x65-SB
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store

Fertility Stack Review

FWIW, I did 500iu of HCG mon/wed/fri and 37.5 of HMG tuesday/thursday. Still cruised on about 150-200 of test during. About 2 months in we were pregnant. My son just turned 1 year old 2 weeks ago and is doing great.

Good luck to you man!
 
550, 405, 600-ish (give or take a lb for kg to lb conversion).

Didn’t have to try hard tbh, it was a local meet with about a dozen (maybe 15?) guys in my division.

Aiming for some real (PR) lifts at the next one.
Would love to see some videos of these lifts - came up powerlifting myself so I have a soft spot! 1555 is solid for 220 raw.
 
Nutricost, but open to suggestions. I don’t shop that side of the supplement aisle much.

Also taking humanofort, btw, just didn’t list that because it’s in my supplement rotation year round
You could be fine by taking a good quality Tribulus, such as Tribestan from Sopharma Bulgaria, and the Humanofort, Humanofort contains Activin. I supply Nutridyn with Tribulus extract from Bulgaria, you MD can ordered for you from Nutridyn, they supply only professionals. Also keep your TRT no more than 10mg per day.
 
I haven't done a fertility protocol but I would suggest AI. I always use a little ai when using hcg. From what I've seen it will raise estro so be mindful.
 
Would love to see some videos of these lifts - came up powerlifting myself so I have a soft spot! 1555 is solid for 220 raw.
my wife only filmed my deadlift opener from that meet (which was 540 without bothering to put on a belt lmao, that wasn’t well accepted by the purist crowd) I’m afraid, but I’ll grab a couple clips over this/next week of time hitting them in training. I have a bad habit of never recording anything but I’m working on it.

And yeah, I want a clean 1600+ next meet. I feel like I can reach it,
 
I haven't done a fertility protocol but I would suggest AI. I always use a little ai when using hcg. From what I've seen it will raise estro so be mindful.
Yeah I didn’t mention it but I am, good call
 
FWIW, I did 500iu of HCG mon/wed/fri and 37.5 of HMG tuesday/thursday. Still cruised on about 150-200 of test during. About 2 months in we were pregnant. My son just turned 1 year old 2 weeks ago and is doing great.

Good luck to you man!
Amazing man! I’m going a bit more aggressive with my protocol but that’s because I’d just hate for it to take a year and they kick myself for going light at the start lol.

Congrats again man, that’s awesome
 
I must admit part of the reason I wrote it was so I could come back and read it after we had a child. It's honestly quite weird reading it all back now with a 19 month old little boy lol. My journey at 39 trying to conceive was much different than my journey at 29. A lot of people in that thread have had kids...which is awesome.

Keep us posted man and good luck!
I’m 33, so hopefully I get the easy route 😂. Wife is 33 too. If we go for one more after this then I won’t be mad if THAT one is tough, but I want one smooth one lol

And yeah, I’ve read that thread probably 3-4 times now man. Very informative, but to your point you can see the whole story unfold and I bet it’s so rewarding to re-read and realize that you made it happen. Congrats again man, hoping to join you soon.

(Also, @SOUR DIESEL is gonna deserve major gratitude, yall have helped so many. Has to be rewarding).
 
I’m 33, so hopefully I get the easy route 😂. Wife is 33 too. If we go for one more after this then I won’t be mad if THAT one is tough, but I want one smooth one lol

And yeah, I’ve read that thread probably 3-4 times now man. Very informative, but to your point you can see the whole story unfold and I bet it’s so rewarding to re-read and realize that you made it happen. Congrats again man, hoping to join you soon.

(Also, @SOUR DIESEL is gonna deserve major gratitude, yall have helped so many. Has to be rewarding).
Yeah you are still quite young I bet this will go well for you and overall quickly. At 29 I was three months cold turkey after contest prep and my wife got pregant our first month of trying. I was basically on trt or trt+ for decade when we decided to have one more. In the grand scheme of thing it only took 8 months but the uncertainty is what gets at your mind.

yes @SOUR DIESEL has given awesome advice and honestly was just a great support for so many here.

Good like and keep this thread updated!
 
Amazing man! I’m going a bit more aggressive with my protocol but that’s because I’d just hate for it to take a year and they kick myself for going light at the start lol.

Congrats again man, that’s awesome
Thanks brother! I don't blame you a bit. Better to have to much than not enough LOL
 
I have a retarded question. Does taking HCG increase the likelihood of having a daughter? We had two girls and in both instances I used HCG to help the process. Coincidence or what?
 
I have a retarded question. Does taking HCG increase the likelihood of having a daughter? We had two girls and in both instances I used HCG to help the process. Coincidence or what?
Slightly retarded question. It’s strictly coincidental.
 
The third time I got my wife pregnant it was such a half assed protocol. I took 37.5mg of hmg maybe twice a week. That was it other than trt. Was honestly shocked i got her pregnant right at the 3 month mark
 
The third time I got my wife pregnant it was such a half assed protocol. I took 37.5mg of hmg maybe twice a week. That was it other than trt. Was honestly shocked i got her pregnant right at the 3 month mark
HMG is powerful shit, and 3 month mark is right when new swimmers are maturing.

That’s awesome man. I’ll hit 3 months soon, crossing my fingers.

I hope I get as lucky as you, this HMG/HCG/enclomiphene is making me sappy and emotional lmao. I don’t like it at all.
 
I took hcg for 2 weeks felt ill and quit.

Few weeks later my GF was pregnant, I´m still fertile even while using anabolics.

Big win in life.
 
My endo that prescribes me my trt gave me a script for HCG but not HMG. They are not even aware of what HMG is.

Odd eh?
 

Staff online

  • LATS
    Moderator / FOUNDING Member / NPC Judge

Forum statistics

Total page views
565,601,023
Threads
136,618
Messages
2,807,562
Members
160,801
Latest member
BahguulsBlasts
NapsGear
HGH Power Store email banner
yourdailyvitamins
Prowrist straps store banner
infinity
FLASHING-BOTTOM-BANNER-210x131
raws
Savage Labs Store email
Syntherol Site Enhancing Oil Synthol
aqpharma
yms-GIF-210x131-Banne-B
hulabs
ezgif-com-resize-2-1
MA Research Chem store banner
MA Supps Store Banner
volartek
Keytech banner
musclechem
Godbullraw-bottom-banner
Injection Instructions for beginners
Knight Labs store email banner
3
YMS-210x131-V02
YMS-210x131-V02
Back
Top