• All new members please introduce your self here and welcome to the board:
    http://www.professionalmuscle.com/forums/showthread.php?t=259
Buy Needles And Syringes With No Prescription
M4B Store Banner
ddd
Riptropin Store banner
Generation X Bodybuilding Forum
Buy Needles And Syringes With No Prescription
Buy Needles And Syringes With No Prescription
Mysupps Store Banner
IP Gear Store Banner
Anabolic Hormones Store Banner
Ganabol Store Banner
Spend $100 and get bonus needles free at sterile syringes
Professional Muscle Store open now
LandmarkChem Email Banner
Medtech Store Banner
Bruce Labs Store banner
qtropin
Professional Muscle Store open now
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store

First real cycle.

Jeremy24

New member
Kilo Klub Member
Joined
Jun 26, 2008
Messages
1,708
Ok guys im going to be doing my first cycle here in a few weeks ive got my goods lined up and PCT ready. Ive done a prohormone in the past but never real aas.

Im going to keep the doasge small for my first cycle. Im trying a theory that ive been reseasrching. If i keep my dosage small for my first cycle and rely on food and rest i think i can get some good gains w/o burning up my receptors. So this way when i hit my next cycle i wont have to send the dosage through the roof for growth. Ive decided to stick to one compound and see how my body reacts.

Anyways im looking at test e. at 300 mgs a week for at least 12 weeks. Shooting once a week.

I have two questions.

1. With a slow acting ester will once a week shots be ok for blood levels or should i increase to 2?
2. When i got my gear i also got a free 10ml test prop/100mg per ml. Could i maybe frontload with this? or should i save ut for something else? what would u do with it? I know 10ml of test prop isnt much thats why im asking

thanks
jeremy
 

liftalot79

New member
Kilo Klub Member
Joined
Aug 22, 2008
Messages
910
Good work!

i don't know how old you are but it looks like your old enough to cycle and your doing a test only cycle thats what my first shot was, also yes put that prop to work to get more out of the 10ml do this

Mon 100mg
Wed 100mg
Fri 100mg

By the time your done with the Prop in 3-4wks your other test will be starting.

Good luck! Be Safe!
 

wasp

New member
Kilo Klub Member
Joined
Nov 19, 2009
Messages
1,172
run the e 100mg eod for 8 weeks

imo anything over 8 maaaaaaaaaaaybe 10 is a waste ..............best gains are weeks 5-6

running eod youll be doing 300 and 400 every 3rd week, and youll have less sides.................keep aromasin and nolvadex on hand in case gyno or bloat become an issue, its shouldnt , but everyone is diff

wouldnt be a bad idea to donate blood when your done either
 

Jeremy24

New member
Kilo Klub Member
Joined
Jun 26, 2008
Messages
1,708
i don't know how old you are but it looks like your old enough to cycle and your doing a test only cycle thats what my first shot was, also yes put that prop to work to get more out of the 10ml do this

Mon 100mg
Wed 100mg
Fri 100mg

By the time your done with the Prop in 3-4wks your other test will be starting.

Good luck! Be Safe!
Im 27 been training for some time now. Have done a ton of reasearch
 

hikitiki

New member
Registered
Joined
Jun 6, 2010
Messages
66

wasp

New member
Kilo Klub Member
Joined
Nov 19, 2009
Messages
1,172
?? why's that
personally i give every 2 months to keep rbc down, you dont want your hematocrit getting too high.................for him its probably not needed, i just said it wouldnt be a bad idea
 

PsyT

Banned
Joined
Aug 30, 2009
Messages
1,207
You can cycle I guess, but imo its a waste...I looked real good on cycle and then off cycle I lost 10-15 (depending on length) and went back basically to what I was before.

Its a waste imo and just destroyed my natty production.

Now I need test shots to feel normal.
 

MarBaSxx

New member
Registered
Joined
Oct 28, 2008
Messages
301
You can cycle I guess, but imo its a waste...I looked real good on cycle and then off cycle I lost 10-15 (depending on length) and went back basically to what I was before.

Its a waste imo and just destroyed my natty production.

Now I need test shots to feel normal.
hope your joking
 

no1bastard

New member
Registered
Joined
Jun 23, 2007
Messages
108
speaking of hematocrit , I had to explain what this was to a friend of mine that recently started trt ( bout 3 months ago ) his doc just scribbled something about it being high he had to call me to decipher ! my point is his docs are lame
 

warrenpeace

New member
Registered
Joined
Jun 4, 2010
Messages
647
personally i give every 2 months to keep rbc down, you dont want your hematocrit getting too high.................for him its probably not needed, i just said it wouldnt be a bad idea
Good info here. Even if you don't use AAS, donating blood a couple times a year (more often if you do use) is a no-brainer for all of the reasons above. Not to mention the fact society benefits...
 

animalsd

Member
Registered
Joined
Feb 13, 2010
Messages
503
Its up to you if you want to pin once or twice a week for test E.

Save the prop for a later time.

Do you have an AI and PCT lined up as well? Do not start a cycle without all the ingredients, just in case.
 
Last edited:

PsyT

Banned
Joined
Aug 30, 2009
Messages
1,207
hope your joking
No. Not everybody can cycle and remain in good health. Not everybody can push their total test levels to 3000+ and not cause permanent damage to their HPTA.
 

Jeremy24

New member
Kilo Klub Member
Joined
Jun 26, 2008
Messages
1,708
Its up to you if you want to pin once or twice a week for test E.

Save the prop for a later time.

Do you have an AI and PCT lined up as well? Do not start a cycle without all the ingredients, just in case.
Yeah i have both
 

wasp

New member
Kilo Klub Member
Joined
Nov 19, 2009
Messages
1,172
fwiw, my first cycle was 500 enth for 10 weeks...............pinned twice a week, bloat was insane and i felt burned out after 8 weeks.............i gained 30lbs and kept 15.................now im doing 100mg eod for 8 weeks...........im liking what i see, low and slow seems more effective as well as keeping levels from fluctuating.....................my crit also got to 53 as i wasnt donating then, no bueno, now i check my crit b4 i start , you can do this by asking what your hemoglobin is when you donate, they will check it, multiply that by 3 and you have a damn close crit number....................im only on my sec cycle and my approach has changed so much.....................
 

wasp

New member
Kilo Klub Member
Joined
Nov 19, 2009
Messages
1,172
Good info here. Even if you don't use AAS, donating blood a couple times a year (more often if you do use) is a no-brainer for all of the reasons above. Not to mention the fact society benefits...
yah, and im O+ , if your O- they will really be knocking down your door, and yeah, helping others, i felt great after, its a win all around

just dont look at the 16g they are gonna jab in your arm, i did and said to myself, holy shit thats big ,lol
 
Last edited:

Jeremy24

New member
Kilo Klub Member
Joined
Jun 26, 2008
Messages
1,708
yah, and im O+ , if your O- they will really be knocking down your door, and yeah, helping others, i felt great after, its a win all around

just dont look at the 16g they are gonna jab in your arm, i did and said to myself, holy shit thats big ,lol
lol ive given boold a few times. Damn big needle for that iv lol.
 

Jeremy24

New member
Kilo Klub Member
Joined
Jun 26, 2008
Messages
1,708
fwiw, my first cycle was 500 enth for 10 weeks...............pinned twice a week, bloat was insane and i felt burned out after 8 weeks.............i gained 30lbs and kept 15.................now im doing 100mg eod for 8 weeks...........im liking what i see, low and slow seems more effective as well as keeping levels from fluctuating.....................my crit also got to 53 as i wasnt donating then, no bueno, now i check my crit b4 i start , you can do this by asking what your hemoglobin is when you donate, they will check it, multiply that by 3 and you have a damn close crit number....................im only on my sec cycle and my approach has changed so much.....................
Sounds good. im suprised your bloat was that bad but i guess everyone is diffrent. Were u using an AI
 

Forum statistics

Total page views
501,654,330
Threads
123,317
Messages
2,346,346
Members
155,039
Latest member
hassantrnr
Top