Buy Needles And Syringes With No Prescription
M4B Store Banner
intex
Riptropin Store banner
Generation X Bodybuilding Forum
Buy Needles And Syringes With No Prescription
Buy Needles And Syringes With No Prescription
Mysupps Store Banner
IP Gear Store Banner
PM-Ace-Labs
Ganabol Store Banner
Spend $100 and get bonus needles free at sterile syringes
Professional Muscle Store open now
sunrise2
PHARMAHGH1
kinglab
ganabol2
Professional Muscle Store open now
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
azteca
granabolic1
napsgear-210x65
banner
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
ashp210
UGFREAK-banner-PM
advertise1
advertise1
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
esquel
Steroid-Freaks-IS
YMSGIF210x65-Banner
advertise1
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store

Pics and an introduction...

The_Eviscerator

New member
Newbies
Joined
Sep 17, 2003
Messages
5
Drgoodbody invited me over to this board and so far I really love it. Great info, experienced bros, and very little nonsensical bullshit posts... I have never competed, but I plan on it in next year. I need to gather some relevant info, so hopefully I can gleam a little bit from you guys. Well, here are are some recent pics... rip me shreds fellas.


**broken link removed**

**broken link removed**

**broken link removed**
 
Last edited:
Welcome !

Hey there buddy! Good to see you made it over here - and yeah, this is a great board for contest prep questions/comments.

Now I'm gonna get outta the way and let you get some constructive criticism.:eek: :D

DrG
 
Glad to have you aboard bro. Whats your stats like, you like to be around 6 foot, One criticism> work on your width in your back, your back is thick but work on the width too, when you hit that back double bi, you want people to notice it. You look like your going good, just add overall mass, like we all need to do. Hope you enjoy and learn alot from these guys, they know their shit!
 
gainingmass said:
Glad to have you aboard bro. Whats your stats like, you like to be around 6 foot, One criticism> work on your width in your back, your back is thick but work on the width too, when you hit that back double bi, you want people to notice it. You look like your going good, just add overall mass, like we all need to do. Hope you enjoy and learn alot from these guys, they know their shit!

5' 10" 218 in those pics (very water logged).

Yeah... I never really bothered to lean down and now I am noticing some flaws.... You are right, Deadlifts, Bent Rows and T-Bars have served me well, but the width is lacking a bit. I do Wide Pull-ups and several other vertical back lifts, but what would be your best suggestion for adding width? Overall mass is also something I know I need to even be remotely competitive. I figure it would be nice to add 10-15 pounds of lbm in the next year before hitting the stage.
 
in that side chest shot you look like a big Neo from the matrix and in that front pose you look like a big Clark Kent. wtf :)

Looking good bro
 
pitbull said:
in that side chest shot you look like a big Neo from the matrix and in that front pose you look like a big Clark Kent. wtf :)

Looking good bro

LOL... I have been hearing the Keanu Reeves thing for years (I guess it is better than looking like Drew Carrey)... As for the Clark Kent... you should see my brother, he looks just like Dean Cain.
 
You look real good, I wish I could stay that lean. But im not going to add much to what has been said but I would work on width enhancing body parts ie Shoulders, Lats. But you look damn good I wouldn't call it critisicm but just your next area to concentrate on. (I have the same weaknesses so if you figure out how to get those damn lats wider let me know)
 
Hypertrophyguy said:
You look real good, I wish I could stay that lean. But im not going to add much to what has been said but I would work on width enhancing body parts ie Shoulders, Lats. But you look damn good I wouldn't call it critisicm but just your next area to concentrate on. (I have the same weaknesses so if you figure out how to get those damn lats wider let me know)

Dude... shoulders and width are my project for the next 8 months... along with arms. Legs (other than working on separation) and chest are not a problem... but those are definitely the weaknesses I see. It is easy to get discouraged when you see guys like Phil Hernon posting pics...lol, but I have to remember that I am competing against myself. As long as I make myself better each year, I feel like I have already won.
 

Forum statistics

Total page views
556,410,804
Threads
135,358
Messages
2,758,305
Members
160,188
Latest member
btc777333
NapsGear
HGH Power Store email banner
your-raws
Prowrist straps store banner
infinity
FLASHING-BOTTOM-BANNER-210x131
raws
Savage Labs Store email
Syntherol Site Enhancing Oil Synthol
aqpharma
yourmuscleshop210x131
hulabs
ezgif-com-resize-2-1
MA Research Chem store banner
MA Supps Store Banner
volartek
Keytech banner
musclechem
Godbullraw-bottom-banner
Injection Instructions for beginners
Knight Labs store email banner
3
ashp131
YMS-210x131-V02
Back
Top