• All new members please introduce your self here and welcome to the board:
    http://www.professionalmuscle.com/forums/showthread.php?t=259
Buy Needles And Syringes With No Prescription
M4B Store Banner
intex
Riptropin Store banner
Generation X Bodybuilding Forum
Buy Needles And Syringes With No Prescription
Buy Needles And Syringes With No Prescription
Mysupps Store Banner
IP Gear Store Banner
PM-Ace-Labs
Ganabol Store Banner
Spend $100 and get bonus needles free at sterile syringes
Professional Muscle Store open now
sunrise2
PHARMAHGH1
kinglab
ganabol2
Professional Muscle Store open now
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
azteca
granabolic1
napsgear-210x65
esquel
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
ashp210
UGFREAK-banner-PM
1-SWEDISH-PEPTIDE-CO
YMSApril21065
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
advertise1
tjk
advertise1
advertise1
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store

PRO CARD

Ya?

Phil is gonna love this one. :rolleyes:
 
youall

Think im ajokin........Ill kick yalls ass in a comp. Bring it on pros, you aint sheeeet. I am on all kinds of sauce and I am huge now! I will take yall on. I care not.
 
thats cool:rolleyes:
 
this has to be a joke of some kind right?

i'm glad you said you can kick our ass in a comp, not just kick our ass. this guy has no concept of respect. this isnt bolex, keep the shit talk to yourself
 
MIKES.....EXCEL........

HAHAHA..........YOU GUYS ON THIS?! QUICK BEFORE IVAN'S BLOOD VESSELS EXPLODE!
 
Re: Actually

PHIL HERNON said:
It is very hard to get this card. I had to pay off a lot of people.


wtf?? Could you please expand on this??

Why would you pay people to get a pro card? And, who did you pay, the judges?
 
BIGKIWI said:
He's joking bro :)

kiwi and phil, what do you guys think about the olympia judging, is it fair to say its kind of pre-determinded by Joe weider... it always is so off from other comps with the same competetors, for exa: gunther every year, and DJ just beat cutler at the GNC weeks later after scoring much lower then him at mr o... just wanna know what u think about the judging criteria, and if its rigged sometimes...
 
Re: Actually

PHIL HERNON said:
It is very hard to get this card. I had to pay off a lot of people.


LMAO

Not to mention all the other things youll never admit:eek:
 
Good luck abuser but your posts seem to be nothing but kinda slimmy to start stuff maybe I havent read all of them but good luck.MM
 
massmonster32 said:
Good luck abuser but your posts seem to be nothing but kinda slimmy to start stuff maybe I havent read all of them but good luck.MM

Actually that is exactly what his posts are.

RY
 
God damnit Xcel you beat me to it! :D
Another geek sent packing!
 
was that the quickest ban in promuscles history? he must get off on starting shit.
 
GEEZ, MIKE........IF YOU'D STOP SCREWING...

.......LONG ENOUGH TO DO YOUR DUTIES HERE AT PROMUSCLE, IT WOULD BE SAFE FOR US TO POST! HAHAHA........HAVE YOU COME UP FOR AIR YET?:D
 
Re: GEEZ, MIKE........IF YOU'D STOP SCREWING...

JETHRO TULL said:
.......LONG ENOUGH TO DO YOUR DUTIES HERE AT PROMUSCLE, IT WOULD BE SAFE FOR US TO POST! HAHAHA........HAVE YOU COME UP FOR AIR YET?:D

Im up for air now buddy! But going back down again soon! Wife leaves on business tomorrow and Ive gotta give her something to remember!

Damn you Phil, got me and Xcel all riled up for nothing!
Gonna give a couple old guys a heart attack! :D
 

Staff online

  • LATS
    Moderator / FOUNDING Member / NPC Judge
  • rAJJIN
    Moderator / FOUNDING Member

Forum statistics

Total page views
558,961,781
Threads
136,014
Messages
2,776,118
Members
160,409
Latest member
Elisaac062224
NapsGear
HGH Power Store email banner
your-raws
Prowrist straps store banner
infinity
FLASHING-BOTTOM-BANNER-210x131
raws
Savage Labs Store email
Syntherol Site Enhancing Oil Synthol
aqpharma
YMSApril210131
hulabs
ezgif-com-resize-2-1
MA Research Chem store banner
MA Supps Store Banner
volartek
Keytech banner
musclechem
Godbullraw-bottom-banner
Injection Instructions for beginners
Knight Labs store email banner
3
ashp131
YMS-210x131-V02
Back
Top