• All new members please introduce your self here and welcome to the board:
    http://www.professionalmuscle.com/forums/showthread.php?t=259
Buy Needles And Syringes With No Prescription
M4B Store Banner
ddd
Riptropin Store banner
Generation X Bodybuilding Forum
Buy Needles And Syringes With No Prescription
Buy Needles And Syringes With No Prescription
Mysupps Store Banner
IP Gear Store Banner
Anabolic Hormones Store Banner
Ganabol Store Banner
Spend $100 and get bonus needles free at sterile syringes
Professional Muscle Store open now
LandmarkChem Email Banner
Medtech Store Banner
Bruce Labs Store banner
advertise on professional muscle millions of hits per month
Professional Muscle Store open now
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store

impressed with syntherol

preist943

New member
Registered
Joined
Jun 6, 2002
Messages
770
ha ha you guys really didnt know it used to be in the back of a few mags back in the day
 

NuTsOe

New member
Registered
Joined
Jun 5, 2003
Messages
303
now all those penis pump jokes make sense lmfao
 

IronMike

Moderator gone to a better place - R.I.P.
Moderator
Joined
Jun 4, 2002
Messages
751
...

The ad's real, but the product hardly worked at all.

Where did this thread come back from? :confused: :D

IronMike
 

rAJJIN

Moderator / FOUNDING Member
Staff member
Moderator
Registered
Joined
Jun 8, 2002
Messages
13,758
well

I was doing some searching thru
BigKiwi old posts looking for some insulin
info and couldnt help but send it back to the top :)
 

NuTsOe

New member
Registered
Joined
Jun 5, 2003
Messages
303
pumping it to the top

I'd like to hear phil comment on this lol
 

Big A

IFBB PRO/NPC JUDGE/Administrator
Staff member
Administrator
IFBB PROS
JUDGES
Registered
Newbies
Joined
Jun 4, 2002
Messages
13,719
You guys wanna tell me that you didn't actually know about Phil's Pump?????????? :D :D
 

Maverick

Active member
Kilo Klub Member
Registered
Joined
Jan 7, 2003
Messages
1,147
I have only used the syntherol from synthetek but I was very pleased with the results I got from the syntherol. Added 3 inches to my overall arm size. I injected in both my biceps and tricpes and my arms went from 17" cold to 20" cold over the course of 4 month use. I would have to give anybody interested in using this product to give it a try as it will definatley help you achieve a better look to your physique.



Maverick
 

Big A

IFBB PRO/NPC JUDGE/Administrator
Staff member
Administrator
IFBB PROS
JUDGES
Registered
Newbies
Joined
Jun 4, 2002
Messages
13,719
In Phil's defence, his photo was used on the penis pump ads and packaging without his permission.

After all, he even admitted that they used the least complimentary photo of his for that type of product... :p :D
 

MR.BICEPS

Banned
Joined
Jun 5, 2004
Messages
349
No offense guys but I think synthol is freaking a joke!

Its not real muscles!! :rolleyes:
 

Maverick

Active member
Kilo Klub Member
Registered
Joined
Jan 7, 2003
Messages
1,147
Phil will do porn soon.




Maverick
 

xcelbeyond

The "Elder" Mod
Kilo Klub Member
Registered
Joined
Jun 5, 2002
Messages
7,227
MR.BICEPS said:
No offense guys but I think synthol is freaking a joke!

Its not real muscles!! :rolleyes:
Nice contructive criticism :mad:
This board has a reputation for obtaining good information, not having to listen to childish remarks.

This is a board where we discuss all alternatives associated with bodybuilding, which includes AAS, insulin, GH, prohormones, supplements, thermogenics, and yes SEO!

Making a comment as you do is like a natural coming to this board and sayin they think that anyone that uses steroids is stupid.
 

FRKNHUGE

FOUNDING Member / Featured Member / Kilo Klub
Featured Member
Kilo Klub Member
Joined
Jul 3, 2002
Messages
1,307
what the fuck
whyd u guys leave me in the dark, lol
phil, u never told me the penis pump shit was true, lol
i thought it was a big fuckin joke, omg, lol
i feel like im the retarded kid u guys leave in the basement lol
frk
 

tbonus

New member
Registered
Joined
Jun 14, 2002
Messages
614
Phil, how many tubes sockes did you put in those trunks? :D
 

Big A

IFBB PRO/NPC JUDGE/Administrator
Staff member
Administrator
IFBB PROS
JUDGES
Registered
Newbies
Joined
Jun 4, 2002
Messages
13,719
MR.BICEPS said:
No offense guys but I think synthol is freaking a joke!

Its not real muscles!! :rolleyes:
No offense mate, but I think you are a freaking retard!

You don't have a real brain!! :rolleyes:
 

Big A

IFBB PRO/NPC JUDGE/Administrator
Staff member
Administrator
IFBB PROS
JUDGES
Registered
Newbies
Joined
Jun 4, 2002
Messages
13,719
FRKNHUGE said:
what the fuck
whyd u guys leave me in the dark, lol
phil, u never told me the penis pump shit was true, lol
i thought it was a big fuckin joke, omg, lol
i feel like im the retarded kid u guys leave in the basement lol
frk
Well, you are a big green freak, so what the hell are we supposed to do with you? :D
 

rAJJIN

Moderator / FOUNDING Member
Staff member
Moderator
Registered
Joined
Jun 8, 2002
Messages
13,758
LMAO

I can tell you frst hand it works, it does exactly what its made to do.
I have a bottle in my drawer now and have also seen what its done for others in my area. If you use it rite and can handle it (not everyone
can do site injects.. freaks em out) its a good product.
 

rAJJIN

Moderator / FOUNDING Member
Staff member
Moderator
Registered
Joined
Jun 8, 2002
Messages
13,758
MR.BICEPS said:
No offense guys but I think synthol is freaking a joke!

Its not real muscles!! :rolleyes:

Hahaha.
Please tell that to the guy that started this thread.
MAYBE you havnt caught a look at the size of his Fake Muscles.
Lucky for you he is a nice guy.
 

MR.BICEPS

Banned
Joined
Jun 5, 2004
Messages
349
Big A said:
No offense mate, but I think you are a freaking retard!

You don't have a real brain!! :rolleyes:
I realize all the pro's are doing it but I dont like it non the less.
Look at Greg Valentino and his ugly 27 inch arms. I'll guarantee my 21 inch arms are much stronger than his because what I have is real.Tahts what I'm saying.

Too me synthol is comparitable to plastic surgery not bodybuilding.Pretty soon some guys will look for a way to quit lifting weights and just inject themselves with oil. Better yet just get muscle implants over their whole body and quit the gym forever.

Hows that for constructive criticism?You gotta admit I do make a good point but I have never tried the stuff so who knows? :D
 

rAJJIN

Moderator / FOUNDING Member
Staff member
Moderator
Registered
Joined
Jun 8, 2002
Messages
13,758
well

Theres a differance in use and "abuse"

thats like a natural saying his arms are better then yours because he doesnt have fake
muscles he gained by using the steroids.

Ive seen Plenty of guys use it with Very good results and size gains
and youd never know unless they told you.

Out of curiosity did you get them 21" arms of yours without any site injections or anabolic steroids?
 

xcelbeyond

The "Elder" Mod
Kilo Klub Member
Registered
Joined
Jun 5, 2002
Messages
7,227
Let's take Valentino outta the discussion as he's a retard and not what most people are trying to accomplish.

Have you read the articles on how SEO works - expands the muscle and allows for growth. In order for this growth to occur you need to be working that muscle (which bodybuilders do) and fueling your body (eating to support new muscle). This is not the same as cosmetic surgery/implants.

I'm going to make a point here - and this is not intended to disagree with Big A :)
Gains from SEO are pretty much the same as gains from AAS. In OTHER WORDS, if you quit working out and eating properly, you'll LOSE THE MUSCLE - that was gained from either AAS or SEO.

Bring Valentino back into the picture. His arms don't really look like muscle, they look like oil-filled bags. He went TO THE EXTREME with whatever he did. He's not the spokesman for SEO and to this day never claims he used any - I could care less how he did it. A recent picture of one his arms looks like a balloon that popped - I'm sure it wasn't muscle that popped outta that hole ;)
 

Forum statistics

Total page views
499,307,342
Threads
122,871
Messages
2,327,180
Members
154,798
Latest member
Taeian clark
Top