• All new members please introduce your self here and welcome to the board:
    http://www.professionalmuscle.com/forums/showthread.php?t=259
Buy Needles And Syringes With No Prescription
M4B Store Banner
SPC-210x65
Riptropin Store banner
Generation X Bodybuilding Forum
Buy Needles And Syringes With No Prescription
Buy Needles And Syringes With No Prescription
Mysupps Store Banner
IP Gear Store Banner
Anabolic Hormones Store Banner
Ganabol Store Banner
Spend $100 and get bonus needles free at sterile syringes
Professional Muscle Store open now
olympus
PHARMAHGH1
Bruce Labs Store banner
gd
Professional Muscle Store open now
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
roids-210x65-48kb-1
granabolic123
napsgear-210x65
Blackroids-animated-optimized-number-1
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
advertise1
PM-Ace-Labs
advertise1
kinglab
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store

Nick walker...What happened.

Cinder

Well-known member
Kilo Klub Member
Registered
Joined
May 6, 2016
Messages
1,977
This kid was only 13 days out...then suddenly he's not gonna compete.

Screenshot_2018-07-17-11-56-36.jpg
 

little slice

Featured Member / Kilo Klub
Joined
Mar 3, 2014
Messages
12,652
guess the super moderate doses ran him into some health issues?
 

tren_plz

Well-known member
Kilo Klub Member
Registered
Joined
Apr 27, 2014
Messages
1,678
God. Im going to sound like a "my friend benches 500/ my buddy with all these references but, nah apparently he was cracking under the pressure of winning ect. Buddy of mine preps with Cardone (who i recommend) and was talking about how he was an emotional wreck i guess.
 

nothuman

Featured Member / Kilo Klub
Featured Member
Kilo Klub Member
Registered
Joined
Jan 15, 2011
Messages
11,779
Obviously we are speculating here because we have no clue but it's true that more of these guys deal with health issues than we know because they never want to go public with it, and why would they after the ridicule Fakhri had suffered from trolls by being honest with his kidney problems.
 

Cinder

Well-known member
Kilo Klub Member
Registered
Joined
May 6, 2016
Messages
1,977
God. Im going to sound like a "my friend benches 500/ my buddy with all these references but, nah apparently he was cracking under the pressure of winning ect. Buddy of mine preps with Cardone (who i recommend) and was talking about how he was an emotional wreck i guess.

I think you're right...
But this comeback shit. If you can't deal, and you make a stupid decision to drop out over emotions, don't come back. And you gotta be something to comeback from.
Prep is the devil for most...but 13 days out?
Too many kids thinking they're gonna be God in this.
 

Cinder

Well-known member
Kilo Klub Member
Registered
Joined
May 6, 2016
Messages
1,977
I really wish these guys wouldnt make
Bostin Void and Nick suckswilli, seem legit.
As far as their verbal content.
 

Bobby Light

Member
Registered
Joined
Mar 28, 2013
Messages
796
I think you're right...
But this comeback shit. If you can't deal, and you make a stupid decision to drop out over emotions, don't come back. And you gotta be something to comeback from.
Prep is the devil for most...but 13 days out?
Too many kids thinking they're gonna be God in this.

It's definitely possible to be in a bad place mentally. Once thats addressed things can change but it usually takes some time. I hope he gets it figured out.
 

brutus69

Well-known member
Kilo Klub Member
Registered
Joined
Aug 27, 2010
Messages
1,881
never heard of the dude. meh
-F2S

really. its funny how obsessed some a these guys are with random musclemen.
comeback? from what? prancing on a stage in his underwear? the fuck. its not like hes an athlete or performer or doing something that accomplishes anything at all.
him and his terribly distended abs. look at that mess in the middle! looks like the devil in this weeks 'preacher" on amc. the coolest show on tv.
 

Bobby Light

Member
Registered
Joined
Mar 28, 2013
Messages
796
really. its funny how obsessed some a these guys are with random musclemen.
comeback? from what? prancing on a stage in his underwear? the fuck. its not like hes an athlete or performer or doing something that accomplishes anything at all.
him and his terribly distended abs. look at that mess in the middle! looks like the devil in this weeks 'preacher" on amc. the coolest show on tv.

While I generally agree with your sentiment it is a bodybuilding board lol so its not outlandish to post something like this regarding someone who was favored to do well.
 

need4tren

Well-known member
Registered
Joined
Jun 30, 2012
Messages
1,055
Man so much negativity

Really good physique. Kid works hard as fuck. Mental health issues are a real thing. Depression is huge in this sport. You can say you gotta push through. But it’s important when to know you gotta back off. He will be back he’s got a ton of potential and will definitely be pro
 
Last edited:

TheOtherOne55

Sponsor Rep
Kilo Klub Member
Registered
Sponsors
Joined
Jun 6, 2010
Messages
3,829
I've followed him and Cardone since last offseason.

Nick has made some impressive gains this year but his waist has turned muuuch more blocky. I also heard that "mentally out of it" rumors as well. Heard he had binged hard under some pressure and was basically shitting the bed the last couple weeks. It was his best bet to pull out and look to another contest rather than place so low. He was somewhere like 5th in the HWs last year at USAs.
 

Bobby Light

Member
Registered
Joined
Mar 28, 2013
Messages
796
Man so much negativity

Really good physique. Kid works hard as fuck. Mental health issues are a real thing. Depression is huge in this sport. You can say you gotta push through. But it’s important when to know you gotta back off. He will be back he’s got a ton of potential and will definitely be pro

Yep..lot of shit talk for no reason...if you follow any national level bodybuilding within the last year you'd know who he is and he was looking to do damage here. People laugh at mental things but anyone thats been through it knows it the best to back off..I believe he will go pro eventually if he chooses to compete again...hes mad young too.
 

Staff online

  • pesty4077
    Moderator/ Featured Member / Kilo Klub
  • LATS
    Moderator / FOUNDING Member / NPC Judge

Forum statistics

Total page views
511,179,747
Threads
125,435
Messages
2,444,268
Members
156,115
Latest member
Newaza
Top