• All new members please introduce your self here and welcome to the board:
    http://www.professionalmuscle.com/forums/showthread.php?t=259
Buy Needles And Syringes With No Prescription
M4B Store Banner
intex
Riptropin Store banner
Generation X Bodybuilding Forum
Buy Needles And Syringes With No Prescription
Buy Needles And Syringes With No Prescription
Mysupps Store Banner
IP Gear Store Banner
PM-Ace-Labs
Ganabol Store Banner
Spend $100 and get bonus needles free at sterile syringes
Professional Muscle Store open now
sunrise2
PHARMAHGH1
kinglab
ganabol2
Professional Muscle Store open now
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
azteca
granabolic1
napsgear-210x65
monster210x65
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
advertise1
UGFREAK-banner-PM
advertise1
yms-GIF-210x65-SB
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store
over 5000 supplements on sale at professional muscle store

Weird questions for non competitors who stay very lean year round

Is this suppose to be a joke? Like go to the worst areas without a care in the world? That's fucking hilarious only an idiot would do that. Or someone suicidal.... People you'll meet from making comments.....haha hahaha I like you can't foster a relationship without being big and lean....I am dying...haha hahaha extra portions...holy fucking shit that's hilarious. Free deserts hahahahahahaha I gotta.stop...you'll meet a plumber...lololo!o!o! Ok

Oh man this is the funniest shit I've read in a long time.
I think there is some truth to people treating you differently when you are just ripped. At 200 plus... never get comments on my ink. When I'm 180 I always get comments on the same ink lol. Used to date a girl..I was probably 190..showed her a picture when I was a 240lb permabulker she was shocked. Basically she said I looked friendly and more approachable as a big guy ...a big teddy bear...but more "mean" "unapproachable" "cocky" ",like a jerk" when I was lean and mean lol.
 
I am an extreme example of this rule. I ABSOLUTELY get treated differently in my career. 1) 80% being male in a female dominated career path. 2) the other 20% is I am a god among what 19% of men are my coworkers.

Basically I’m the 1% everyone hates lol.

And @Doitagain in my mid/late 20s when I went “out” more….i was just big enough to have that “dudes bother you more than girls”, but not quite big enough to keep the drunk badasses from trying.

So bar fights happened way too often. It was really fucking annoying. I was like the idiot magnet in the bar. Unfortunately there was no shirts saying “I actually DO compete in MMA, so please let me enjoy my beer and tinder date in peace”
 
I am an extreme example of this rule. I ABSOLUTELY get treated differently in my career. 1) 80% being male in a female dominated career path. 2) the other 20% is I am a god among what 19% of men are my coworkers.

Basically I’m the 1% everyone hates lol.

And @Doitagain in my mid/late 20s when I went “out” more….i was just big enough to have that “dudes bother you more than girls”, but not quite big enough to keep the drunk badasses from trying.

So bar fights happened way too often. It was really fucking annoying. I was like the idiot magnet in the bar. Unfortunately there was no shirts saying “I actually DO compete in MMA, so please let me enjoy my beer and tinder date in peace”
This is the exact reason I started MA myself.
 
I am an extreme example of this rule. I ABSOLUTELY get treated differently in my career. 1) 80% being male in a female dominated career path. 2) the other 20% is I am a god among what 19% of men are my coworkers.

Basically I’m the 1% everyone hates lol.

And @Doitagain in my mid/late 20s when I went “out” more….i was just big enough to have that “dudes bother you more than girls”, but not quite big enough to keep the drunk badasses from trying.

So bar fights happened way too often. It was really fucking annoying. I was like the idiot magnet in the bar. Unfortunately there was no shirts saying “I actually DO compete in MMA, so please let me enjoy my beer and tinder date in peace”
I am now in a female dominated career and this is 100% true. I feel like a legit celebrity when I come into work. Everyone flirts with me, makes small talk, tries to help and genuinely seem to go out of their way to interact with me. It is an amazing feeling! haha
 
I am now in a female dominated career and this is 100% true. I feel like a legit celebrity when I come into work. Everyone flirts with me, makes small talk, tries to help and genuinely seem to go out of their way to interact with me. It is an amazing feeling! haha
I should've went into nursing or some other female dominant career... All my work has been male dominant so a female comes around we all get excited lol
 
Of course, people treat you differently if you're bigger or leaner, I thought he was joking the way he said it. They have a whole field of study of this called Sociology. I don't know if some of you have heard of it. Or I wonder if some people think they're the only ones to know about this. Even though I think I started learning about it in the sixth grade.
I don't want to offend anyone but sometimes it seems to me that people start to indulge in fantasy when it comes to ego... honestly I have never felt better than others just because I am bigger on the contrary I often think that it had a negative impact on me
Some amusing and enjoyable things do happen from time to time, but hypermuscularity is far from being all free stuff and being treated like a superstar IME.
These two posts above pretty much summed this up and I do not want sit here and trash the guy. Even though last night I was fucking laughing my ass off.
 
my previous career (retail management was waiting on a district) My regional manager told me straight to my face that he would never promote me because I looked like a meathead, and it isn't a good look for upper management. I also did not have a degree at the time (which he said he also would require). This guy did not like me for the sole reason of being muscular. Absolutely crazy
Its not that he didn't like you brother he was just envious of you because you're in better shape than him. He would pay all the money he has to look at the mirror and not see his big belly covering his dick
 
I should've went into nursing or some other female dominant career... All my work has been male dominant so a female comes around we all get excited lol
The only bad thing is all the female drama:ROFLMAO:
 
Its not that he didn't like you brother he was just envious of you because you're in better shape than him. He would pay all the money he has to look at the mirror and not see his big belly covering his dick
Oh yes, I am sure this is the reason
 
.
It’s not that he didn't like you brother he was just envious of you because you're in better shape than him. He would pay all the money he has to look at the mirror and not see his big belly covering his dick
oh the parallels
 
Is this suppose to be a joke? Like go to the worst areas without a care in the world? That's fucking hilarious only an idiot would do that. Or someone suicidal.... People you'll meet from making comments.....haha hahaha I like you can't foster a relationship without being big and lean....I am dying...haha hahaha extra portions...holy fucking shit that's hilarious. Free deserts hahahahahahaha I gotta.stop...you'll meet a plumber...lololo!o!o! Ok

Oh man this is the funniest shit I've read in a long time.

I don't know if I would have phrased it the same way or used the same examples he did but you are definitely treated differently in many facets of life when you look good. My sisters like to tell me I have "pretty privilege".
 
For me it’s unwanted attention. Some guys love it, but I’m the guy who just wants to be left alone when I am in public.

The thing that cracks me up the most about this subject is that how literally everyone “used to be a bodybuilder” who strikes up a convo with you when you’re jacked and ripped. 😂 Guess we all have different definitions of what that means.
Everyone used to be a martial artist, used to be in shape, etc. I have a bunch of cauliflower ear and the number of people willing to embarrass themselves in front of me about their wrestling prowess is insane.
 
When I mean very lean I’m talking sub 12% bf more closer to 8%

If you’re not competing, what is it that drives or motivates you to stay lean year round? More specifically for guys who are not genetically predisposed to being lean and or love junk food. What makes that sacrifice worth it for you?

Is it for vanity purposes? Do you notice general public and peers treat you differently now that you’re jacked and shredded? There’s a saying can’t remember where but it goes, “Nothing tastes as good as looking good.” I think lol

Of course most guys can take steroids, lift hard and get big living comfortably probably around 15% bf. But getting jacked and shredded is a completely different game that requires more discipline.

So if you’re not competing or making a living off of your physique why go the extra mile to live a strict disciplined lifestyle?
I have strong feelings about this so here's a response much longer than what you probably wanted. It'll probably piss off some of the hardcore bodybuilding ogres.

I do compete but I'm still planning to stay sub 12% year round. People in the west have this weird urge to counter-signal their need for approval from other human beings. "You shouldn't care what other people think of you" and "just be yourself" and "stop worrying about your appearance so much" and "do it for yourself, not for other people". but in fact we know from social science empirically that people treat you massively differently based on the way you look, even in contexts where it ostensibly doesn't matter. All of these are meaningless aphorisms people spout off perhaps because the truth paints a grim and bleak picture of human nature. Parents literally give more attention to their more physically attractive infants and students literally learn better from more physically attractive teachers (I am a high school teacher). Cats and dogs look at more attractive human faces for longer than less attractive ones. More physically attractive people earn more than less physically attractive people, and the penalty for being unattractive is larger for males than females while the rewards to being attractive are barely smaller for males than females.

Human being are deeply social animals who are constantly unconsciously placing everyone they encounter into a hierarchy. Two of our deepest needs are for acceptance and social status. Having an aesthetic and lean body is a very convenient way to achieve both without ever opening your mouth. Besides other bodybuilders, most people don't really like the huge bloated hypermasculinized bearded with tons of unchecked bodyhair but very muscular look; it's actually even somewhat repulsive to the opposite sex at large and has only a niche appeal. I'm kind of blown away at the gaslighting and denial of human nature that takes place in the western world.

Being appealing to the opposite sex is actually very important to me and I wish I hadn't actually believed the message of "bro women don't care about looks you just gotta not give a fuck. Nobody likes metrosexuals who are obsessed over maintaining their appearance". This is a bunch of nonsense...super metro guys who put as much effort into grooming, fashion, managing bodyfat, hair, and even cosmetic enhancements are generally far more appealing to the opposite sex than those that don't. Look at who the girls worship on tiktok... these guys probably take 1 hour to get ready to leave the house to go on a date to the local Olive Garden with their girlfriend. Do girls like muscular guys or not is a stupid question to ask: The answer is neither, they like LEAN guys regardless of muscle mass. When I did long bulks and excruciating white-knuckle cuts I remember the attention I would get from the opposite sex consistently skyrocketted; why not just bulk a lot less and stay leaner then?

I love to bodybuild and I do classic physique competitions, but honestly? HONESTLY? the pageantry, metrosexual looksmaxxing, dressing in a way the maximizes how good I look when I'm just out and about going to work or the grocery store or whatever and being able to take off my shirt at any given time and impress TF out of people and get girls wet is way more important to me than how I place at a competition. I like to feel good in my own skin and have other people appreciate my appearance year round, not just 10 weeks out.

Since I started treating bodybuilding this way my life has changed a lot... people randomly smile at me and give me compliments, I'm able to date hotter girls and get better treatment from them, 15-19 year old female students simp for me all day long, colleagues randomly give me compliments, I had an easier time negotiating a higher salary at a new job I'm starting next month, and overall I just feel a lot better physically being leaner and lighter. My bloodwork is a million times better despite taking harsher anabolics, and my sleep has improved.

I unapologetically do this "for other people" and because of the huge social benefits it confers, but obviously I also enjoy the lifestyle and process too. Western pop psychology would have you believe this indicates some deep insecurity, warped perception, or dysmorphia. But people here in China get it... Look good, feel good, be treated better by people. Human beings in 2024 in major urban areas are encountering thousands of people per day; simple heuristics like external appearance become all they have to go off of in judging somebody and deciding whether they are worth getting acquainted with in platonic, professional, or romantic contexts. The Chinese bbing fed, DMS, leans into the pageantry of bodybuilding much more than in the west. Almost all men's physique guys do makeup on show day and at least half of classic dudes as well. We even have male "sports model" division and female "goddess model" divisions at our local shows which are literally more about the glam/modelling/pageantry and the muscles are secondary.
 
oh hey dude i know 2 plumbers...but unfortunately you have no idea how absolutely absurd this topic this can go. Its hilarious that he calls people out on shit all the time and the super cool click loves it, but when he gets called out it must be due to jealousy. Any argument you bring forth is already flawed as you might want to go back and look at what was said.
wtf are you talking about lol

settle down chief
 
Is this suppose to be a joke? Like go to the worst areas without a care in the world? That's fucking hilarious only an idiot would do that. Or someone suicidal.... People you'll meet from making comments.....haha hahaha I like you can't foster a relationship without being big and lean....I am dying...haha hahaha extra portions...holy fucking shit that's hilarious. Free deserts hahahahahahaha I gotta.stop...you'll meet a plumber...lololo!o!o! Ok

Oh man this is the funniest shit I've read in a long time.
This is actually a real thing, generally if you’re an attractive person in general regardless of muscles, you get better treatment most places you go. Basically the halo effect.
 

Staff online

  • A50#
    Old School Moderator

Forum statistics

Total page views
566,243,757
Threads
136,755
Messages
2,811,372
Members
160,840
Latest member
makesense123
NapsGear
HGH Power Store email banner
yourdailyvitamins
Prowrist straps store banner
infinity
FLASHING-BOTTOM-BANNER-210x131
raws
Savage Labs Store email
Syntherol Site Enhancing Oil Synthol
aqpharma
yms-GIF-210x131-Banne-B
hulabs
ezgif-com-resize-2-1
MA Research Chem store banner
MA Supps Store Banner
volartek
Keytech banner
musclechem
Godbullraw-bottom-banner
Injection Instructions for beginners
Knight Labs store email banner
3
YMS-210x131-V02
YMS-210x131-V02
Back
Top